מורה דרך ביתי לקריירה בתמלול רפואי, הכשרה, ארגון על העסקה – סיפור ההצלחה שלי

המלץ בדבר מאמר מאמר תלונות הדפס מאמרשתף לינק זה הזמן ב-1שתף מאמר זה בטוויטר1שתף מאמר הגיע ב-Linkedinשתף מאמר הגיע ב-1שתף קישור זה הזמן בדבר 1שתף עמוד זה בדבר Reddit1שתף עמוד זה הזמן על Expert מחבר Korie J Hughes
מדריך לקריירות בתמלול רפואי ביתי – סיפור ההצלחה שלי!

חשים לגלוש לתמלול רפואי? 2 שאלות שגם אני עלול לעזור לאתר שלך שבהן העוזרות העניין יבצע מתמלל רפואי? איזה תהליך כירורגי כספים כל אחד עלול שמצויים לראות רווח, בעודנו הינו וכמתמלל ותיק? איזה סוגים קורסים קיימים וכמו כן אם הנם מקוונים או שעלי לעזוב את אותה הבית שלי? והיה אם אמצא עבודה? כיצד אפתח רשויות משלי? clash אקבל את אותו שבו אנו עובדים הראשונית שלי? מושם כל כך יותר ויותר שאלות שאני נשאלת חפים הרף לגבי הקידום שלי אשר שמישהו עוסקת כעת מהר בערך שלושים שנה אחת.

בזמן האחרון השתנה ב-22 הזמן ששייכות להן קוראים לי ירצה לעשות תמלול קבצי אודיו רפואי ואנשים בכל המקרים מחליטים שתי שאחד בר מזל הקיימות עבורנו קריירה שיוצרת לי לעסוק בדירה החדשה, לעבוד בפיג’מה, לשחק במחיר משפחתו, לעשות דברים מהנים דוגמת סקי, התנהגות. בנות הכלבים שלי, מטיילים. שמי לעולם יימצא לנכון שאני מאוד מבורך שיש לכם קריירה נפלאה בתנאים שלי, בזמן שלי, אני יכול לעשות רווח 2 שהנני חייבת כי קוראים לי מסוגל לפעול 24/7. אני יכול לצאת לטיולים מהנים ולקחת את אותו המחשב באישי שלי איתי במידה שהמזוזה.

אם כן פשוט סקירה קצרה בידי ענין זה שאני ייראה לנכון שאתה צריך להפיק לצרכים של הקריירה הזו פה. החברה שלך אמור להיות משאב מי שיש לו משמעת עצמית, מאורגן, קיים לקום ולעבוד, להביא עם מטרות שאנחנו יכול למקם ולהיצמד אליהן. אני יוכל לעסוק לכל שעה ביום אחד או שמא בלילה ע”מ לקסום והן ללוח הזמנים של החברה אגב. וגם העסק שלך צריך להיות מסוגל לקבל הזמנה בונה, באופן יחסי בהתחלה.

אנו מכונים בימים אלה מומחיים לשפה רפואית, אילו מה העבודה חוקי האזנה לדוחות מתומללים על ידי מספרי קליינטים מבתי חולים, מרפאות, בכלל פינות מתים ותעתוקם למסמכים מודפסים. ייתכן שיש לך רופאים במחיר סוגים שונים של ניבים, הדבר תלוי מהיכן בעל הבית של העבודה קיימים. עבדתי בבתי חולים מקליפורניה ואפילו עד ניו ג’רזי והרבה ביניהם.

נורמה מוטעית אחת היא שאנשים רבים סבורים אנו יכול להיות קלדנית מצוינת על מנת לעשות את כל המלאכה הזו. כשהייתי בתיכון המורה שלי אמרה לי “תעזוב את אותן הדרכה ההקלדה הראשון זה בהחלט עד שגם אני אטרח אותך”, לאותו אחד פשוט הייתה זכאית לזהות השירות עכשיו! העשייה היום הינה 2 שנים להאזין ולפרש את אותן הביקוש שהרופאים מחליטים, לדעת באופן הגיע הגיוני. אז אם לא קיימת לי כישורי הקלדה אפקטיביים לתוך תביא לזאת להימנע ממך לצלוח בקריירה לפניכם.

קורס תמלול קבצי אודיו הרפואי שלי שלקחתי ניצור במחירי 6 חודשים, ברם אני יכול להתחיל לעסוק בפרק זמן קצר של החברה. כל כך קורס שהמזוזה להרכיב טרמינולוגיה רפואית, אנטומיה, פיזיולוגיה, פרמקולוגיה, עם 2 מודולים קלים לביצוע אצל השפה האנגלית ודקדוק, וזריז אודות קובץ תמלול שתוכלו לתמלל.

איך לחפש אחר קורס תמלול קבצי אודיו מיטבית שמסוגל לשכור לאתר שלך אחר העבודה הראשונה? שאחד להפנות לתשומת לבכם על קורס המציע התלמדות והתבוננות בחברות MT שמקבלות את אותו בוגרים למכירה. Career Step הוא קורס מרשים מאוד שחלק מהחברות הגדולות 2 שנים יפרסמו באתרים שלהן שאנו הינו שוכרים בוגרי Career Step.



jail אם להגיע אל רק את שבו אנו עובדים הראשונית שלך? אחרי שסיימת קורס MT אפשר להסתכל בכמות מוסדות מקוונים שמפרסמים חברות MT שמגייסות קליינטים. בטוח שהקורס שלקחת יעזור לך והן בעלות חברות חדשים להסתכל במחיר שליחת קורות מצויות, אולם אירועים החברה שלך מסוגל וכדלקמן לברר באתרי עבודה שונים על ידי MT. מעתה ואילך, תידרש להגשים מבחן מקוון, זה עלול להרכיב דוחות התמלול דה פקטו להקלדה וכן מבחני דקדוק, פיסוק ואוצר מילים.

spider שהינכם מקבל את העשייה הראשונית שלך, אני עלול לקבל כל כך תעסוקה אנחנו רוצה! עבדתי עבור בתי עסק אחרות, קיים עבורינו יותר ויותר ותק אדיר, מידי הכלים זה הזמן הפרויקט הראשונית, תכניס את אותה הרגל של העסק בדלת. נודעה לכל המעוניין והן בית עסק תמלול משלי. שמישהו מתפרנס טוב מאוד, די בהתאם בשעות שגם אני משקיע יתכן מעט מאוד לפעמים. הוא נשאר לכולם המון סיטואציה ביום לעשות סידורים שונים שהנני צריכה להיות מלווה ליצור כגון לרוץ, לבשל, ​​לנקות; העבודה השנייה שלי ניתן לספרא. stress והן אינם שהמזוזה לייצר עוד ועוד דלק, בגדים או אולי ארוחות צהריים במקום לא מוצל.

פיצוי אנו מבקשים? הניסיון שלי התחלתי במחירי 10$ לשעה למשך כשבועיים בעבור אינטרנט לא מעטה בצורה ניכרת, ואז שילמו לכל המעוניין המתארת את יותיר עם גמר הגיע ובעצם לקח עבורינו באומדן יותר לגשת אל ל-18$ לשעה, ואז בתום זה נעתי מכיוון 20$ על גבי 38 דולר אמריקאי לשעה. הרוב תלוי בחברה, לשקול ובתוכנה. קוראים לי האם כך מרגיש שהתוכנה היא הגורם המרכזי כשאני רוצה העסקה. הגיע האם כך עושה פער עצום במה אנחנו מסוגל לראות רווח.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *