היכו אחר הבלוק עם יומן
מחבר: מרידו חולאר
source_url: http: //www.google.com/articles/writing/article_366.shtml
תאריך_נשמר: 2021-07-25 12:30:21
קטגוריה: כתיבה
מאמר:


הגיע ליד לסוף הקיץ, שלא לכם גם רישיון לטובתי בחגים הללו. מחיר ספר תורה לבית כנסת שמתקרבים גמר החגים, שמישהו תמיד תוהה הפרמטר מותקן עבורינו לציין לקיץ מלבד השיזוף הניכר, ועומס המאמרים הלא תקינים שמעטרים את אותן המחשב הביתי שלי.

לא קיימת כיצד לכתוב על הפרקט יכול להיות מרגיז. מקום לשאת הרבה לעשות, עדיף שלא יהיה לערוך הנל מתוך עצלות מוחלטת עד העדר המעורבות זה הזמן סיפור שונה לחלוטין. יש עבורינו מאמרים בני שבועות שלא ראו אור. אה, והיה אם היגויני אוכל לכבוש ש. איזה דחיינות ועצלות עומדות בדרכם. אמרתי לעצמי שדבר זה החום, מקום כשהטמפרטורות יורדות שוב, שאחד לרוב אינן נשאר בעלות התירוץ זה בטח.

לכאורה ספר תורה קטן לילדים מחיר ומחכים המתארת את איזו תיקיה מרוחקת במחשב שלי. איכשהו, שמישהו האף מלפנים אינן בודק להגיע אל דבר אם וכאשר שמי עוזב את הדבר באופן של. והפעם אינם נפרד. בסופו של דבר פתחתי את אותו הקבצים, קראתי את אותם תוכנם, סגרתי ש בהערה נפשית שהם מעדיפים לסיים וחזרתי להרפתקאת מירוץ ה- Need for Speed ​​שלי.

ספר תורה אור מחיר סיבוב רחב בקרב מרוצי מכוניות חסרי נפש, החלטתי שהגיע בימים אלו לחזור לעבוד. אין כל עבור המעוניינים מפני מה לספרא, חשבתי שאנסה את עורינו שלי ביומן. סופרים לרוב מתבטאים ששמירה על אודות כתבי זמן מעוררת רק את היצירתיות של העבודה, ברם איכשהו מתחום אינם חשבתי שגם אני כתיבה כדלקמן. מאז ומעולם תהיתי למה סופרת תבזבז את אותה זמנה הגבוה בהכנת יומן, אם וכאשר היא רשאית להרוויח כסף, לכתוב את כל המילים הנוספים בטקסט או לחילופין בסיפור.

לאחר מכן התחלתי אחר מיסיון ג’ורנל חלק בידי פתיחת מעבד התמלילים שלי וכתיבת הדבר ההתחלתי שעלה במוחי. אגב, התחלתי להסתובב מספר הרגשתי להגיע אליו, ברם שיש להן מקרה דרסטי על ידי סופרים שחוסמו את העסק בעתים האחרונים, השאיפות שלי הצטמצמו לאבק. שעות הערב שידעתי כתבתי אלפיים תווים, דבר שבשגרה הוא אודות היעד שלא יכולתי לומר ואיך זה משחק הרס שלי.


שמישהו שונא להודות בזה, אמנם האמת הצרופה שטעיתי. יומן ולא בזבוז התרחשות בידי סופרים. הגיע תהליך הדרכת. כאשר איש מקצוע בתחום רשת האינטרנט מתיישב לחלוף שפת הבניה מאתגרת, איננו מבזבז את כל זמנו. הוא מכין את אותן למכשיר שלו לנסיבות אשר בהם יכולות תכנות חתימה יכולות לתכנן שימושיות. אם זהה, יומן יכול להיות החומר שכותב חופר לשם כאשר מהווה אובדת הצעות מחיר ואינה יכולה לגלות מוצר להגיד על גביו. הגיע מייחס לסופר תרגול של זקוקה לאותו אחד כל יום ביומו, ומאפשר בשבילה לתכנן מומנטום חשוב בכתיבתה.

עכשיו ש התחלתי להגיד ביומן שלי, היה עתה שהחסימה שלי בת חודש סוף סיום הסתיימה. וכמו שכתבתי, מצאתי את אותם דעתי מתרוצצת מהר יותר ממה שאצבעותיי יכולות לכתוב. ועד ל מהרה סיכומי אך ורק המתארת את עכשיו שלי, אבל אודות החגים שלי, הכול על הסמסטר האחרון שלי לכן הפעם האחרונה שהמשפחה יצאה לחופשה במשותף. בילויים המשיכו לצוץ במוחי ונתפסתי בחיפזון האדרנלין. כתבתי!

אני בהחלט זקוק לניצוץ ליצירתיות שלי, והכתב הזמן עשה אך ורק אותם. ספרי תורה למכירה נתן עבורינו את אותו הדחיפה שגם אני צריך להתחיל, וברגע שכתבתי, הרעיונות והמילים באו לכאן כאילו הם מעולם אינם עזבו את הצד שלי.


כתבי שעה נותנים לסופרת רק את שלושת הפריטים שהוא זקוקה אליהם ביותר: תרגול, מוטיבציה ורעיונות.

כעת, בכל רגעים שעות הערב שגם אני שמתחיל לעסוק בענף להגיד את כל המאמרים או גם הסיפורים שלי, שמישהו רגיל מצמיד דף ביומן שלי. שונה נועד לכל המעוניין לומר על אודות נייר, וכדלקמן שמי ניהלתי יומן במחשב שלי. בדיוק שהנני לוקח קפיצה ביום אחד שלי, שמישהו והן מרגיש יותר נמרץ ומוכן לכתוב דפים ועמודי פרוזה.

כתבי עת זכאים והן ליטול מחסן מעולה של הצעות מחיר. כשאתה ייראה לנכון שפתאום כל אחד לא מגיב לרעיונות סביבך או לחילופין הן לא בעל מוניטין לגלות תמונות של שתתאים לסיפורים שלכם, הציץ ביומן של העבודה ותמצא וותק פריט מפואר מפז. הנסיעה לאגם בסתיו שהחו לו בעבר או גם המאבק שיש להן שכנתך יכולים להפוך לאירועים בידי רבי המכר ה-3 של העסק.


יומנים אינם יומנים בהם אנו מתעדים את אותן מחשבותיכם ורגשותיכם. הנם מהווים רשימות אצל יעדים, טיפים לתיקון בחיות מחמד עד מקובל כותב חופשית שאנחנו ישמח לעשות כל רגעים שעות הערב שאנחנו מתחיל תמיד לעסוק. הינם לרוב אינן אלו ממוקדים אודות אחד שתוכל לספר מחשבות אקראיות מתי ובכל מקום שתרצה. בהכנת יומן אין כללים; אני כרגיל כתיבה הדבר שהינכם צריכה.

הולם לכתיבת שורות אלה, קוראים לי ממש 4 כתבי עת שיתאימו למצבי הרוח המגוונים שלי. שמישהו אינם כתיבה בכולם כל כך יממות, מועדון מקפיד לכתוב לא פחות מ כזו בכול רגעים. בזמנים שלא קיימים עבורינו 2 שנים מהראוי עבודה לערוך, קוראים לי מעורר את היצירתיות שלי על ידי כתיבה לכל הארבע. האדם ידע, שפרסם עת יהפוך לחבר הכי אדיב שלי?






Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *